35/45+ voetbal bij v.v. DEES

oor mannen die na hun 35ste het voetballen zo leuk blijven vinden dat zij hun voetbalschoenen nog niet definitief aan de wilgen willen hangen, heeft de KNVB 7×7 35/45+ voetbal opgericht. Want; hoe oud je ook bent: voetbal gaat nooit uit je bloed. En wat er bij DEES ooit op de groene velden is ontstaan mag toch nooit verloren
gaan.

Bij 7×7 voetbal nemen teams uit dezelfde regio, bestaande uit zeven spelers die 35 jaar of ouder zijn, het op een half veld tegen elkaar op. Niet het presteren staat centraal, maar wel het recreatieve voetballen met en tegen leeftijdsgenoten. 7×7 voetbal wordt aangeboden in drie verschillende vormen; toernooi, reeks en competitie.

7×7 voor- en najaarsreeks

Deze vorm kent een reeks van minimaal vier speelavonden op vrijdagavonden in het voor- en najaar. Een vereniging is tijdens de reeks eenmaal gastheer en speelt de overige momenten bij de andere verenigingen in de poule. Voor de najaarsreeks wordt er een nieuwe indeling gemaakt en wordt er gespeeld op vier vrijdagavonden.

Voetbalvereniging DEES is gestart met 2 teams een 35+ en een 45+. Helaas hebben ze hun kunsten nog niet kunnen vertonen op de groene velden. Dit ivm de agelastingen vanuit de KNVB in het voorjaar van 2020.

De eerste reeks wedstrijden worden gespeeld op:

Vrijdag 18 september
Vrijdar 9 oktober
Vrijdag 30 oktober
Vrijdag 20 november
Vrijdag 4 december (inhaal)

De wedstrijden duren maximaal 20 minuten. Onbeperkt wisselen is toegestaan, de buitenspelregel is afgeschaft en de sliding
behoort niet meer tot het spel. De wedstrijden beginnen rond 19.30 uur. Iedere reeks speel je drie wedstrijden van 20 minuten.

Mocht je ook interesse hebben om op vrijdagavond weer actief een balletje te gaan trappen met leeftijdsgenoten dan kun je vrijblijvend contact opnemen met; Cor Tholen, 06-34921198. E-mailadres. c.tholen1@upcmail.nl.