Jeugdlid worden van vv DEES?

Vind jij voetballen ook zo leuk, kom alvast 3 keer bij ons trainen, dan weet je het zeker! Kijk hier voor de actuele trainingstijden en -locaties.

Neem van te voren eerst even contact op via jeugd@vvdees.nl met vermelding van de naam van het kind en de geboortedatum. We kunnen dan kijken bij welk team het kind mee kan trainen en de betrokken trainers informeren.

Mocht je kind lid willen worden gebruik dan onderstaand formulier:

Vrijwilligersfuncties
Onze vereniging draait volledig op de vele vrijwilliger die wekelijks hun steentje bijdragen. We vragen ook voor de ouders van onze jeugdleden om zich aan te melden als vrijwilliger. Kies hierboven uit een of meerdere opties. Mocht je meer informatie over een van deze vrijwilligerstaken hebben geef dit dan in onderstaand opmerkingenveld aan.