Toernooien

Ieder jaar organiseert voetbalvereniging DEES met behulp van vele vrijwilligers meerdere voetbaltoernooien voor zowel jeugd als voor senioren, onderstaand een overzicht:

Oliebollentoernooi

Een zaalvoetbaltoernooi voor jeugdleden en seniorenleden. Georganiseerd op de laatste dag van het jaar.
Datum: 31 december
(Organisatie door de jeugd en technische- commissie).

Klaverblad Hemelvaarttoernooi

Het jeugd- voetbaltoernooi van 2 dagen (za,zo) waarin alle jeugdelftallen, tegen andere verenigingen uit de regio in toernooiverband tegen elkaar spelen.
Datum: zaterdag 4 en zondag 5 mei 2024
Info en inschrijven: Hemelvaarttoernooi 2024
Contact: Toernooien@vvdees.nl
(Organisatie door de jeugdtoernooicommissie)

Mixed toernooi

Een voetbaltoernooi waarin onze seniorenleden en leiders/trainers van jeugd en senioren door elkaar gemixt een toernooi spelen.
Datum: nog onbekend
Info: secretariaat@vvdees.nl
(Organisatie door de technische commissie).

Knoerttoernooi

Dit is een groots internationaal 6 tegen 6 voetbaltoernooi. Waarbij 50 heren- en 25 damesteams, een toernooi op kleine veldjes, met een mix van veld en zaalvoetbalregels spelen.
Datum: Zaterdag 24 juni 2023.
Website: http://knoerttoernooi.nl/
Info: info@knoerttoernooi.nl
(Organisatie door de Knoertorganisatie).

Heeft u vragen over een van onze toernooien of wilt u een steentje bijdragen bij het organiseren van een van onze toernooien kunt u contact opnemen met de toernooicommissie via toernooien@vvdees.nl